איך נעל עקב נכונה יכולה לשנות לך את כל הלוק

נעל עקב

Table of Contents

כך תבחרי נעל עם עקב גבוה בלי להתפשר על הנוחות

המראה הנכון לנשים, הוא כבר מזמן לא משהו מוחלט. לכל אחת בימינו יש את הלגיטימציה החברתית להיראות כמו שהיא רוצה, בין אם היא רזה או מלאה, גבוהה או נמוכה. מודל היופי משתנה והופך להיות מקבל ומכיל יותר, מה שהופך את עולם האופנה כולו לרלוונטי וטרנדי, גם עבור מי שבעבר לא הרגישה שהיא יכולה להיות אופנתית בכלל. לנעליים יש אפקט אדיר על המראה החיצוני של כל אישה: כדאי להכיר את ההשפעה של גובה העקב על הלוק הכללי וכך לבחור את הנעל הנכונה, זו שתחמיא למבנה גופך בצורה המיטבית. 

נעל עם עקב תאריך לך את הגוף 

נשים שמעוניינות ליצור מראה "גבעולי" וארוך, ירכשו בדרך כלל נעלי עקב בגלל הצורך הזה ממש. הסילואט של האישה אכן מתארך בזכות תוספת לגובה, ללא ספק, אך חשוב להבין איפה עובר הגבול. ומדוע צריך בכלל גבול? ישנן לא מעט נשים שאינן מסוגלות להתהלך בעקבים גבוהים ובכל זאת בוחרות לרכוש נעליים שמאתגרות את ההליכה שלהן הרבה יותר מדי. התוצאה היא הליכה מגוחכת ומקופלת מעט, שמאוד לא בריאה ליציבת הגוף ולא באמת מוציאה ממך את היפהפיה שבתוכך, בלשון המעטה.

אז נכון שלפעמים מתחשק להיות קצת יותר גבוהה, אבל כאשר המחיר של הנעל היא אי נוחות משוועת, אולי כדאי שתוותרי או לפחות תמנני את "עוצמת העקב" ותקני נעליים בגובה סביר, עם עקב רחב שיעניק לך את היציבות הרצויה, מבלי להתפשר על היופי והחן שעקבים גבוהים נותנים לאישה. ככה תרוויחי פעמיים: גם חינניות שמתלווה לאורך של הגוף וגם נוחות רבה, שתאפשר לך ליהנות משלל הפעולות היומיות שלך.

ממה צריך להיזהר כשקונים נעליים גבוהות?

ראשית כל, כאמור, גובה העקב צריך להיות מדויק למידותייך ולא להעדפה האופנתית שלך, על אף שהיא חשובה בפני עצמה. אם את מלאה, עקבי סטילטו כנראה יחמיאו למראה החיצוני שלך אבל גם ייצרו לחץ אדיר על כריות הבוהנות בכפות הרגליים – וזה עלול להפוך לבעיה רפואית אמיתית בתוך זמן קצר. לחילופין, אם את רזה עד מאוד ובחרת נעליים גבוהות, ייתכן שגם המידה הרגילה שלך תהיה גדולה מדי והתוצאה – פצעים בכף הרגל וסימני חיכוכים בחלק האחורי שלה, סמוך לעקב.

כדאי להיזהר גם ממחירים זולים יתר על המידה, של נעליים עם עקבים: בנעליים איכותיות באמת, מושקעים זמן, עבודה ובעיקר חומרי גלם משובחים. חשוב שתשימי לב האם את קונה זוג שהעלות הנמוכה שלו מחשידה ואל תתביישי לבדוק מקרוב את הנעל שאת שוקלת לרכוש, ממש לבחון את רשימת החומרים שמהם היא עשויה. קנייה חכמה של נעליים גבוהות, תעניק לך את היתרונות שבעקבים ותסייע להשלמת המראה האידיאלי עבורך.

שימי דגש על בחירה של נעליים איכותיות 

אל תתפשרי על איכות הנעליים, החל מחומר הגלם, דרך הגזרה המדויקת ועד לפריטים הקטנים ביותר שייתכן ומודבקים על הנעל. את מעוניינת להיות אופנתית, אין ספק בכך, אבל זכרי שמי שמתהלך בנעליים הללו זו את. 

תני לעצמך לבחור בשמחה את הזוג שהרגליים שלך יהיו שמחות עמו וזה לא בהכרח יהיה הזוג עם העקבים הכי גבוהים. זכרי שהמשפט "את הכי יפה כשנוח לך" הוא נכון עד מאוד וכאשר את מחייכת ומלאה בבטחון עצמי מבפנים – זה בולט גם החוצה. אף אחד לא באמת צריך לדעת, שאלו הם העקבים החדשים שלך שעשו את העבודה.

את הכי יפה כשנוח לך

עוד לפני שאת משלמת – הסתובבי בחנות ותהיי בטוחה שנוח לך

רוצים לשמוע עוד פרטים?