כיצד לבחור צבע איפור על פי צבע העור

איפור

Table of Contents

אם את רוצה לדעת כיצד לבחור צבע איפור על פי צבע העור, הכנו לך מדריך שיעזור לך לעשות את זה בצורה הטובה והנכונה ביותר.

רגע אחד לפני שאת בוחרת את צבע האיפור לפי צבע העור, יש לבחון ולהבין מהי התוצאה אותה את רוצה להשיג ולהגיע, האם את רוצה איפור ערב מיוחד או שמא את רוצה איפור בסיסי ויומיומי.

יש לא מעט מוצרי איפור מקצועיים שיכולים להעניק לך את מה שאת צריכה, בין אם מדובר על איפור ערב שאת רוצה לשדר יוקרה, או שמא איפור יומי פשוט שכל מה שאת רוצה הוא רק את הבסיס להיראות טוב ולהרגיש טוב.

האם את מתקשה לבחור איפור בהתאם לגוון העור שלך? האם אי פעם ניסית להתאפר וזה הייה מסתיים כהה מדי לעור שלך? או שראית מישהי מורחת את הבסיס בצורה בהירה מדי על עורה ומעניק לה מראה רפאים?

אז בשביל למנוע את כל נזקי האיפור הקשים האלו, כל מה שאת צריכה הוא לבחור נכון את הגוונים של האיפור.

חשוב גם לציין כי לכל מותג איפור קיימים לא מעט סוגי גוונים והגוונים השונים בין מותגי האיפור יוצרים גם גוון שונה על אותו צבע עור, אבל לפני שאת פותחת את הארנק ומתחילה להוציא סכומי כסף גדולים מאוד על מוצרי איפור עד שאת תגיעי למצב שאת מוצאת את הגוון המושלם לעור שלך, יש כמה טיפים שיכולים לעזור לך לעשות את משימת האיפור הרבה יותר נוחה, פשוטה וכמובן כזאת שצליח לגרום לאיפור שלך להיראות מצוין.

נשים רבות חוות בעיה זו. זה לא משנה אם הן רק התחילו להתאפר והן בגיל צעיר, אלא גם לאחר מכן, זאת מכיוון ולאחר חשיפה לשמש גוון העור משתנה, קיימים גם הבדלים בגווני עור בין הקיץ לחורף, מה שאומר שיש לא מעט נשים שמחזיקות סט איפור לחורף וסט איפור לקיץ ולשניהם יש גוונים שונים מאוד, לא רק מבחינת האופנה והתאמה לסגנון הלבוש, בחירת הגוון הנכון לעור היא מאוד משמעותית בכדי להגיע לתוצאה הרצויה בקלות. בחירת איפור בהתאם לצבע העור שלך היא לפעמים לא קלה. אבל השאלה הראשונה שעולה במוחנו היא, מהו גוון העור שלי? איננו בטוחות לגבי צבע העור או גוון העור שלנו. כל כך בלתי אפשרי "למסמר" את התאמת צבע האיפור שלנו.

המציאות היא כזאת שנשים רבות לא מצליחות בכלל לדעת מהו גוון העור שלהן, המכשול הראשון להתאמת האיפור הוא לדעת בדיוק מהו הגוון המדויק של העור, לפעמים נשים חושבות שהעור שלהן בהיר מידי ולכן בוחרות באיפור לא מדויק, את צריכה לבחון בצורה מדויקית את גוון העור עוד לפני שאת מחליטה מהו.

מציאת צבעי איפור שמשתלבים בצורה חלקה עם העור ומשפרים את היופי הטבעי שלך יכול להיות אתגר. אבל זה לא חייב להיות בלתי אפשרי. להלן טיפים שתכירו את צבעי האיפור שיתאימו לפנים או לעור שלכם.

קבעי את גוון העור שלכן

אם העור שלך חלק ויש לך עור סופר לבן, אז יש לך עור חרסינה. אם את רואה שאין לך גוון עור חרסינה, אז יש לך עור שזוף. ואם אינך בטוחה לגבי גוון העור שלך, אולי את נמצאת בין שני הגוונים האמורים. ואם יש לך גוון עור עמוק, אז העור שלך כהה.

ככל שתצליחי לדיין יותר בגוון העור שלך, את תצליחי למצוא את האיפור בצורה טובה יותר, ברוב המקרים בישראל נשים נמצאות עם גוון עור שזוף, למרות שיש גם עדות שמזהות באופן אוטומטי עם גוון חרסינה ועם גוון כהה. במקרים כאלו ניתן להבחין באופן מידי בגוון העור, אבל עדיין למרות שיש עדות עם גוון חרסינה השמש הישראלית עושה את שלה וגם אותן נשים עם עור בגוון חרסינה כבר התחילו להשתזף וגוון העור השתנה בהתאם.

קבעי את הנימה שלך

 קביעת גוון העור שלך חשובה מאוד כאשר את בוחרת איפור שיתאים לעור שלך כדי שיהיה לך מראה מושלם. כדי שתדעו בדיוק את הגוון שלכן, תוכלו פשוט להסתכל בזרועותיכם. פשוט ובקלות הפכי את הידיים והסתכלו על תת הגוון שלכן, כאן תוכלו לדעת בדיוק מהו הגוון שלכן.

מצאי את התאמת הבסיס שלך.

 בכך תוכלי כעת לחפש מוצר ראשון שתמרחו על פניכן. אבל רגע לפני שאת בוחרת התאמת בסיס יש להבין שלאחרי תגיע מריחת קונסילר על הבסיס הנבר.

הבסיס הנבחר צריץ להיות כזה שהוא מאוד עדין, אחרי הכל המטרה היא לא ליצור גוון עור שונה, אלא לנסות וליצור גוון עור שמשתלב בעזרת האיפור ומצליח להדגיש את מה שאנחנו רוצים באמת.

חפשי קונסילר.

בבחירת קונסילר, עדיף להשתמש באותו מותג עם הבסיס שבחרת. בדרך כלל מותגי איפור מצליחים להביא את ההתאמות שמשתלבות באופן הטוב ביותר בין המוצרים שלהם.
המטרה היא כמובן שבסטים של אותו מותג יש את כל מה שאת צריכה במקום לעבוד עם מוצרים של מספר גדול של מותגים.

חפשי גווני איפור.

בכך הבחירה בגווני האיפור עבורך קלה כעת מכיוון שכבר יש לך מושג על גוון העור שלך. אחרי שתגע מהו גוון העור תצליחי למצוא את האיפור המתאים ביותר. בחירה נכונה של איפור לגוון העור גם תביא את תוצאות האיפור המיוחדות ביותר שתוכלי לקבל.

על ידי ביצוע השלבים לבחירת איפור בהתאם לצבע העור שלך, הרבה יותר קל לך להשתמש בכל מוצר קוסמטי מכיוון שאת יודעת את הצבע הטוב והמדוייק ביותר לעור שלך. עכשיו את יכולה להיות נהדרת כמו שאת בגלל איפור הכי טוב שהיה לך אי פעם.

שילוב גווני איפור

תחום האיפור של שנת 2021 הביא איתו המון שינויים, בינהם אנו רואים גם שילוב של גווני איפור שונים, הכל במטרה ליצור מראה מרשים וזהור במיוחד.

למרות הייחוד שיש בכל האופנה הזאת, עדיין הרוב המוחלט של הנשים נשארות נאמנות לאותם מוצרים וגווני איפור איתן הן היו משתמשות עוד לפני כל הטרנדים החדשים האלו שעוטפין אותנו מכל כיוון.

לא רק צבע העור

שמדובר על איפור פנים, לא מספיק רק לדעת ולבחון את צבע העור, לעיניים שלך יש משמעות רבה.

את צריכה לדעת ולבחור את האיפור בצורה שתתאים גם לצבע העיניים, מה שאומר שאם יש לך עיניים בהירות עם צבע עור כהה, יש לבחון בחירה של איפור פנים שתאים לשילוב של העיניים הבהירות עם עור ככה או להיפך. לכן, אל תרוצי מיד לבחור איפור פנים רק לפי צבע עור, אלא זכרי ועלייך להבין שאת צריכה להתאים את האיפור בצורה מלאה.

דרכים נוספות לבדיקת צבע העור

ישנן שתי דרכים בהן משתמשות בעיקר מאפרות מקצועית בכדי לקבוע מהו צבע העור של כל לקוחה שלהן, הטריק הראשון הוא מבחן הורידים והמבחן השני הוא מבחן השמש, בזכות שיטה זאת בקלות הן קובעות את צבע העור ומחליטות מהו האיפור שיתאים לו.

שיטת הורידים

בשיטה זאת המאפרת מסתכלת על הורידים שיש באזור האמה ושורש כף היד, אם הורידים בצבע ירוק בהיר, מדובר על גוון עור בהיר אם הורידים בצבע זית גוון העור הוא כהה יותר, אם לא מצליחים לקבוע באופן חד משמעי את צבע הורידים מדובר על גוון עור נייטרלי.

שיטת השמש

אם העור שלך הופך לאדום בזמן שאת בשמש, אז יש לך גוון עור בהיר, אם השמש לא עושה לך שינויים כלל בצבע העור גם לאחר שהייה ממושכת יש לך עור כהה.

רוצים לשמוע עוד פרטים?