לקחת את עסק האופנה שלך צעד אחד קדימה

עסק האופנה

Table of Contents

תעשיית האופנה משתנה בקצב מהיר והשתלבות בה יכולה להניב רווחים גבוהים. לכן, אין זה מפתיע שאנשים רבים פותחים עסק בתחום אופנה. על מנת לקדם את העסק ולקחת אותו צעד אחד קדימה, ישנן מספר פעולות שניתן לבצע. אסטרטגיות אלה יסייעו בקידום עסק אופנה ויעניקו לבעלים את היתרון התחרותי בענף. 

כרטיס ביקור דיגיטלי

כולנו מכירים את כרטיסי הביקור המסורתיים שעליהם מודפס לוגו החברה, שם איש הקשר ודרכי יצירת הקשר עימו. כרטיס ביקור דיגיטלי לחנויות אופנה משרת את אותה מטרה כאשר המטרה היא ליצור קובץ אחד שאותו ניתן לחלוק ולשתף עם לקוחות פוטנציאליים וקיימים. שיטה זו יעילה במיוחד עבור בעלי עסק אופנה שהלקוחות שלהם אינם פעילים במיוחד ברשתות החברתיות. את הכרטיס ניתן לשתף באמצעות הדואר האלקטרוני ולשלב אותו בחתימה בגוף המייל. 

לוגו של עסק אופנה

האופן שבו הלוגו של העסק מעוצב יכול להיות מה שיתפוס את תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי ויגרום לו להתעלם מהמתחרים. כיוון שהלוגו הוא מה שמייצג את המותג, יש לקחת בחשבון את קהל היעד שאליו מנסים לפנות ומה שלעסק יש להציע בזמן שמעצבים אותו. מומלץ להקדיש חלק מהתקציב של בניית עסק אופנה לעיצוב מקצועי של הלוגו ולוודא שהוא מופיע בכמה שיותר מיקומים – רשתות חברתיות, בלוגים, אינסטגרם וכדומה.

קידום אתרים

קידום אתר העסק הוא תהליך שלוקח מספר חודשים ולכן חשוב לקחת איש מקצוע שבקיא בתחום. קידום אתר של עסק אופנה כולל שימוש בתגיות, תוכן דיגיטלי, שילוב תוכן איכותי באתר ופרסום ברשתות החברתיות שיוביל אל האתר. כל הפעולות הללו יכולות לשפר ולקדם את הדירוג של האתר במנועי החיפוש. השקעה בקידום האתר בשלב הראשוני היא שתבטיח את הצלחתו וגם תמנע את הצורך בהשקעה נוספת לפחות למשך כמה חודשים.  

קידום עסק אופנה דרך רשת חברתית

נראות ברשת חברתית היא אחת הדרכים היעילות לחשוף את העסק לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים. יש להשתמש בכל הסוגים של מדיות חברתיות הקיימות כיום כמו פייסבוק או אינסטגרם אך יש לעשות זאת בחוכמה ולא לפרסם את העסק באופן מופרז. ישנם שני סוגים של קידום עסק אופנה ברשתות חברתיות. הראשון הוא קידום אורגני שניתן לבצע ללא עלות נוספת וזאת באמצעות פרסום יומי של תחרויות או שימוש בתיוגים. קידום אורגני יכול להיעשות דרך תוכן שהמשתמשים יוצרים כמו פרסום תמונות שלהם עם המוצר – שיטה שהפכה בשנים האחרונות למאוד פופולארית. דרך נוספת לקידום עסק אופנה דרך רשתות חברתיות היא פרסום בתשלום. מדובר בהשקעה כספית שכוללת העלאת פוסטים או סרטונים לאמצעי מדיה חברתית שונים על ידכם או על ידי עוקבים שמקבלים מכם תשלום. שיטה זו לא תמיד עובדת כיוון שהלקוחות עלולים להירתע מהפרסום הממוקד אך פעמים רבות היא מגדילה את קהל הלקוחות. 

תוכן האתר

היכולת שלכם למתג את העסק מחייבת אתכם ראשית ביצירת תוכן איכותי. אין ספק שהשקעה בקידום האתר, העלאת פוסטים בבלוגים וברשתות החברתיות הם המפתח להצלחת העסק אך לאחר שגרמתם ללקוחות להגיע לאתר העסק שלכם, אתם צריכים להציע תוכן שיספק את סקרנותם ויגרום להם לרכוש את מה שאתם מציעים. הצילומים באתר צריכים להיות משכנעים, ממותגים ואיכותיים. ייצור הבגדים יכול להיות אחד הדברים הקשים בפתיחת עסק אופנה אך הצלחת העסק פעמים רבות תלויה ביכולת שלכם למתג ולשווק את העסק. רק לאחר שהצלחתם להציג תוכן איכותי ויצרתם מיתוג נכון, תוכלו לחזור ולהתמקד בפיתוח ויצירת קו אופנה שיתאים ללקוחות הפוטנציאליים שלכם. מומלץ לשכור את שירותיהם של אנשי מקצוע שיידעו להרכיב תקציב ואסטרטגיה שיביאו להצלחת האתר.

רוצים לשמוע עוד פרטים?