מה זה אפילציה

אפילציה

Table of Contents

אפילציה- שיטת הסרת השיער שמתאימה במיוחד לעבודה מדוייקת ובאזורים רגישים והיחידה שמתאימה גם לנשים בהריון ובעלי שיער בהיר!

אפילציה היא שיטה להסרת שיער הפועלת באמצעות מחט החודרת לתוך האור ומחשמלת את שורש השערה.

ישנם כמה דרכים להסיר שיער באמצעות אילציה ואפילו מכשירים ביתיים אבל השיטה המומלצת והמוצלחת ביותר היא טיפול אפילציה מקצועי במכון מוסמך לשם כך.

היתרונות של הסרת שיער באפילציה

להסרת שיער באפילציה מספר יתרונות, ראשית, גם נשים בהריון יכולות לעשות את זה!
נשים בהריון מנועות מלעשות טיפולי לייזר וIPL כך שאפילציה היא הפתרון היחיד בשבילם, בנוסף, לאור השינויים ההורמונליים בגוף במהלך הריון, נפוץ מאוד להתחיל להצמיח שיער במקומות חדשים ופחות "נחשקים"

שנית, אפיליה היא שיטת הסרת השיער היחידה שעובדת גם על בעלי שיער בהיר!
ג'ינג'ים?, בלונדיניות, בגלל הפעולה המדוייקת שנדרשת בטיפול אפילציה, גם אתם יכולים להסיר שיער עכשיו!

יתרון שלישי – עבןדה מדוייקת!
בעוד לייזר, שעווה, IPL וכו דורשים שטח עבודה גדול, אפילציה יכולה לעבוד גם בשטחים קטנים ומדוייקים, ולכם הטיפולים המובילים הם אפילציה בפנים, אפילציה בשפם, אפילציה בסנטר ועוד רבים.

חסרונות של אפילציה

לצד היתרונות הרבים שלו יש לו גם חסרונות אל מול שיטות הסרת השיער השונות, החסרון הכי גדול של אפילציה כשייטת הסרת שיער הוא הקצב שבו השיטה עובדת
אם בטיפול לייזר אפשר לעבור על כל הגב בחצי שעה ואפילו פחות, אפילציה שטח בגודל הזה עלול לקחת הרבה יותר זמן.
הצורך למעבר על כל זקיק שיער בנפרד גורם להאטה רצינית בקצב העבודה שהופך את האפילציה לשיטה לא יעילה עבור הסרת שיער באיזורים כמו גב, בטן ורגליים.

מי לא יכול לעשות אפילציה?

הקבוצה היחידה של אנשים שאינם יכולים לעשות אפילציה היא סוכרתיים. חוץ מהם גם לאנשים עם בעיות בהתקרשות הדם מומלץ להתייעץ עם רופא לפני טיפול באפילציה כדי לוודא שהם לא מסכנים את עצמם.

כמה זה עולה?

המחיר תלוי באיזור ומשתנה בהתאם לצפיפות השיער, מחיר הסרת שיער באפילציה ברגליים יכול להגיע ל4000 שקלים ומחיר הסרת שיער בשפם יכול לעלות כמה מאות בודדות

לסיכום

אפילציה היא שיטה מדהימה שמאפשרת עבודה ממוקדת באיזורים עדינים כדי להגיע להסרת שיער מקסימלית ומהירה, היא מושלמת לנשים בהריון או לבעלי שיער בהיר ולא מומלצת לסוכרתיים.
אם אתם מחפשים לעשות הסרת שיער בשטח גדול אולי עדיף לכם להסתפק בשיטות אחרות כמו לייזר או IPL, אך אם אתם מחפשים הסרה מדוייקת באיזורים קטנים ורגישים – אפילציה היא הפתרון בשבילכם.

רוצים לשמוע עוד פרטים?