קיץ בסטייל – איך לבחור בגד ים שיוציא לכולם את העיניים

בגד ים

Table of Contents

בחירת בגד ים יכולה להיות חוויה מאוד מרתיעה עבור נשים שכן הן חוששות לחשוף את גופן לביקורת של הסביבה. על מנת להרגיש בטוחה במראה שלך, עלייך לבחון את סוגי בגדי הים הקיימים ולהתאים אותם למבנה גופך. כך תוכלי להיות בטוחה שאת נראית במיטבך ולהוציא לכולם את העיניים בים או בבריכה.

הכנה לקראת הקיץ ובחירת בגד ים

בחירה בבגד ים שירשים את הסביבה היא לא תמיד פשוטה. ההכנות של נשים סביב הקיץ ועונת הרחצה כוללות טיפולי הסרת שיער, הקפדה על תזונה וכמובן בחירה בבגד ים. הבטחון העצמי של נשים בים מבוסס לא מעט על המראה שלהן כשהן לובשות בגד ים ובחירה נכונה בבגד המתאים יכולה להשפיע מאוד על התחושה הכללית והרושם שהן יוצרות. על מנת להיות בטוחות שהן עושות את הבחירה, מומלץ לבחור בגד ים שיתאים למבנה הפיזי שלהן. בגד ים שחור למשל גורם למראה רזה יותר והוא אידיאלי עבור נשים יותר מלאות.

בחירת בגד ים לנשים עם חזה גדול

אם אתם בעלת חזה גדול ושופע, דווקא מומלץ שלא לבחור בבגד ים עם מחשוף גדול מדי על מנת למשוך אלייך רק את תשומת הלב הרצויה. חזה גדול גם שוקל יותר ולכן נשים עם מבנה פיזי שכזה, צריכות למצוא בגד ים שמספק תמיכה והרמה של החזה. הפתרון הוא לרוב בגד ים שמגיע עם חוטים שמוודאים שהחזה לא ייפול מטה.  נשים עם חזה גדול יכולות למצוא בגד ים ביקיני אך הוא חייב להיות עם רצויות עבות שיבטיחו את ההרמה של החזה. בגדי ים שלמים גם כן יכולים להתאים במידה ויש צווארון גבוה שנחתך באזור הכתפיים.

בחירת בגד ים לנשים עם חזה קטן

נשים עם חזה קטן מרגישות לעיתים חסרות בטחון ללכת עם בגדי ים אך כיום ישנם לא מעט פתרונות שיכולים לסייע כמו ריפוד, הדפסים מיוחדים (שמטשטשים את גודל החזה) ואף עיצובים שגורמים לחזה להיראות גדול יותר. כל סוג בגד ים יכול להתאים לנשים בעלות חזה קטן במיוחד אם מדובר באישה רזה ואז היא יכולה לבחור בבגד ים בהתאם לסגנון המועדף עליה – ביקיני, שלם, טוגה ועוד.

בגד ים שמטשטש את אזור הבטן

אחד האזורים הרגישים שמעוררים תחושת חוסר בטחון אצל נשים הוא אזור הבטן – במיוחד כאשר מדובר באישה מבוגרת או לאחר לידה. במצבים כאלה, בגד ים שמורכב משני חלקים פחות מומלץ וכדאי לבחור בבגד ים שלם שיסתיר את הבטן. בגד ים משני חלקים יכול להיות רלוונטי במידה והחלק התחתון מספיק גבוהה ומכסה את הבטן.  מומלץ לבחור בסגנון עיצוב שכולל צבע אחיד או מספר צבעים שמסווים את אזור הבטן.

בגדי ים למבנה גוף אגסי

מרבים הנשים הן בעלות מבנה גוף בצורת אגס אך רמת הקימור משתנה ביניהן. בגדים רגילים יכולים להסוות את מבנה הגוף אך בגד ים מציג את מבנה הגוף כפי שהוא כיוון שהוא צמוד לגוף. כאשר בוחרים בגד ים בשני חלקים, כדאי לבחור בחלק עליון עשיר בהדפסים וצבעים בהירים וחלק תחתון בצבע אחיד וכהה. לנשים עם מבנה גוף אגסי לא מומלץ לבחור בגד ים בחתך נמוך במידה והן לא מעוניינות למשוך תשומת לב לרוחב הירכיים.

בגדי יש לנשים אתלטיות

גופן של נשים שעוסקות בספורט באופן קבוע הוא יותר "סרגלי" ולרוב גם די שרירי. מרביתן מחפשות בגד ים שייצור קימורים בגוף וזאת ניתן לעשות באמצעות בגד ים שמורכב משני חלקים שייצרו את ההפרדה בין קימורי פלג הגוף העליון לתחתון. אישה אתלטית יכולה גם לבחור בגד ים בעיצוב ספורטיבי שמותאם במיוחד לגוף של מתעמלים.

רוצים לשמוע עוד פרטים?